צרו קשר
ּ

ריפוד וחידוש ספות

ריפוד וחידוש ספות הנה משימה אשר כדאי להשאיר לחברה מקצועית ומנוסה בתחום. במצבים בהם אתם מגלים כי הספה שלכם זקוקה לתיקון וחידוש, פנו אל חברת אומנות העור. חברתנו מובילה את התחום מאז שנת 2012 ומעניקה את שירותיה המקצועיים בכל חלקי הארץ על ידי צוות עובדים מנוסה ומיומן. פנו אל חברתנו עוד היום ותוכלו ליהנות מחזרתן של הספות שלכם לימי גדולתן.

ריפוד וחידוש ספות – כך תחזירו את הריהוט שלכם לחיים

כל פריט ריהוט שהוא עלול לסבול במהלך השנים מבלאי עקב שימוש. הדבר יכול להתרחש הן לשולחן המחשב שלכם והן לספות. בשעה שמדובר על מערכות ישיבה לסלון, ההחלטה להחליף אותן אינה מתבצעת בקלילות, זאת לאור העובדה כי הן לרוב יקרות במיוחד. על מנת לשמר את הספות שלכם, יהיה עליכם לוודא כי הן יקבלו את הטיפולים הטובים ביותר על ידי אנשי המקצוע המובילים את התחום.

ביצוע של ריפוד וחידוש ספות יהיה אחת הפעולות אשר יעניקו לספה שלכם את המראה המרשים שגרם לכם להתאהב בה מלכתחילה. אך, חשוב לזכור כי פעולות אלה עשויות להיות מורכבות ועל כן מומלץ להותיר אותן לטיפול על ידי חברה המנוסה בתחום. כך בשלב הראשון החברה תבצע אבחון של המצב הנוכחי של הספה, דבר אשר יסייע במציאת הפתרונות היעילים ביותר לשם חידושה וביצוע ריפוד ספות מחדש.

ריפוד וחידוש ספות

רגע, זו לא ספה חדשה?

שנים ארוכות חלפו להן חיש מהר והספה האהובה עליכם כבר לא נראית כמו פעם. היא אולי שרוטה בצדדים, הצבע ככל הנראה כבר השתנה לגוון אפור יותר והריפוד בה כבר כמעט ואינו מורגש כלל. אך חכו רגע, לפני שאתם מחליטים לזרוק את הספה, לא הייתם מעדיפים לשחזר את ימי גדולתה של הספה האהובה עליכם? כעת הדבר אפשרי ובר ביצוע על ידי חברת אומנות העור. חברתנו מתמחה בחידוש ספות ומערכות ישיבה מעור, דמוי עור ובד ותשמח להעמיד לרשותכם את שירותיה המקצועיים. צרו קשר עם חברתנו עוד היום ונשמח להרחיב אודות שיטות העבודה שלנו ולענות על כל שאלה בנושא.

למעלה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ּ